دانلود و خرید دوتا 2
 

westgame

در باره ما
 

به وبلاگ من خوش آمدید

 

لينك روزانه
 
شادی بوک
خبر
دهکده فیلم
هواداران مورتال کمبات
دختری با طعم احساس
دنیای سرگرمی
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  دانلود و خرید دوتا 2   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 109
بازدید کل : 7193
تعداد مطالب : 125
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1

 


دانلود و خرید دوتا 2


Dota II باستانی ! عنوانی فوق العاده جذاب که نام خویش را از دوست قدیمی اش Warcraft III ، میگیرد .یک تغییر بنیادی باعث می شود تا در قالب یک استراتژی REAL دو تیم 5 نفره با در اختیار داشتن تمامی سلاح های فوق پیشرفته و نابودگر در قابل یکدیگر قرار گرفته و در یک رقابت بسیار نزدیک چشم در چشم بر هم بتازند !مسابقاتی که طول آن به بیش از 40 دقیقه نمی کشد .بر خلاف تمامی RTSes ها ،Dota IIهر بازیکن کنترل یک قهرمان که سطوح بالاتری را تجربه می کند در اختیاردارد تا لذت بازی در قالب یک استراتژی واقعی را لمس کند . Dota II ، توسط کمپانی نام آشنای یوبیسافت در ژانویه سال 2012 میلادی منتشر می شود و هم اکنون نسخه بتا و کرک شده این بازی برای شما کاربران فهیم میهن دانلود آماده میباشد.قهرمان در این بازی کسی است که به عنوان کنترلر ذخایر طلا برای خرید تجهیزات را به ماکسیمم میزان خود برساند.این در حالی است کهسطح هر مرحله به گونه ای است که این هدف آنچنان که باید و شاید به راحتی محیا نیست.ارتش خود را تا میتوانید گسترش دهید.این امر سبب میشود خیالتان از بخش نظامی راحت شود. تا حالا از خود پرسیده اید که چرا نسخه ی 1 این بازی هنوز که هنوزه در دست بازی کردن میباشد؟جواب این سوال تنها در بخش گیم پلی بازی قرار دارد،طرفداران بازی های قدیمی یا به اصلاح خودمان old school،می گویند که بازی تنها به خاطر داشتن بخش گیم پلی جذاب و مهیج قسمت زیادی از ذهن بازیباز را فرا گرفته است.البته باید بگویم که نسخه ی 1 این بازی بیشتر آنلاین بازی میشود. گیم sc2 متفاوت است،به طوری که شما در جنگ ها می توانید به طور حرفه ای نیروها را هدایت کرده و با آرایش نطامی خاصی ،همانند مهره های شطرنج بچینید.و به هرکدام وظیفه ای محول کنید. بعد از پایان هر جنگ یا هر مرحله،گیمر به مقر فرماندهی منتقل میشود،جایی که داستان بازی تعریف میشود.علاوه بر این امکان،میتواند جنگ های مورد نظر خود را آنالیز کند و یا به قسمت خرید برود و نیروهای جدید و یا سطح دفاعی و هجومی نیروها را بالا ببرد،که در جنگ ها هم تاثیر قابل چشمی دارد. در بازی های استراتژیک،گیم پلی بازی بسیار مهم میباشد.به طوری که می تواند نمره ی بازی را از 0 تا 5 تغییر دهد! قابلیت lan در بازی وجود ندارد و گیمر فقط میتواند به طور آنلاین بازی را با هزاران گیمر دیگر play کند.که هیجان بسیار زیادی هم دارد.لیست هیرو های دیده شده در بازی DOTA II به شرح رو به رو است : Shop Keeper- Drow- Creeps-Axe-Bloodseeker-Magina-Earthshaker-Sven-Storm-Void-Razor-Necro'lic-Pudge-Sand King-Lina-Crystal Maiden-Viper-Silencer-Dragon Knight...در نهایت خاطر نشان میکنیم گه این بازی قطعا یکی از بهترین بازی های سال 2012 میلادی خواهد شد و این آینده از نسخه ی دموی این بازی کاملا مشهود است و هر گیمر بعد از بازی کردن نسخه ی بتاری این بازی بر این نکته اذعان خواهد داشت.

برای خرید یا دانلود بازی دوتا 2 روی لینک زیر کلیک کنید

mihandownload.com/2012/01/dota-ii.php

 


نظرات شما عزیزان:

مدیر warena
ساعت13:18---28 اسفند 1390
سلام
یادیت هست اومدی تو وبلاگم با نام مهدی
من هم آمدم


rezaarena
ساعت21:43---25 اسفند 1390
بابا جان چرا حذف کردی اونم بزن تنگ این یکی بزار ملت حالشو ببرن فدات

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






|

نوشته شده در چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:,

توسط مهدی تیموری | لينك ثابت |


موضوعات
 » dota
» آموزش هیرو
» دمو
» آموزش آیتم
» ترفندها
» تم
» برنامه ها
» متفرقه
» map
» pach
» garena
» صدا
» بیوگرافی هیرو ها
» عکس
» reply
» hon
» wallpaper
» wow
» server
» آموزش
» dota 2
» دمو
» خبر
» صدا
» wallpaper
» Call of Duty
» demo
» wallpaper
» متفرقه
» assasins
» demo
» wallpaper
» counter
» demo
» wallpaper
» download
 

لينك دوستان
 » ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش تخصصی وارکرافت و آدرس oyama.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

تير 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');